31 March 2012

Bila Berkawan

Kawan


Kawan aku yg paling baik siap jinak skali adalah kucing. hewhewhew... ^.^


video


His the gangsteriest cat!

Bila-Bila Masa Sahaja

Jom layan lagu jap.

Korang mesti suka muzik dengan hiburan kan? Memang fakta pun manusia memerlukan hiburan sebab kat dunia ni tiada syurga. Dulu aku tak layan sangat lagu-lagu cintan camni. Dulu aku suka layan lagu-lagu dahsyat dari Jepun je.
Lagu Saleem bertajuk Tinggal Kenangan ni tetibe je tangkap leleh. haha... Dulu aku menyirap gak, bila telefon orang je mesti dengar caller ringtone ni. Tapi sekarang, tak sangat la.


Kini tinggal kenangan la katakan. Mesti korang ade kisah cinta tak jadi, pastu masukkan lagu-lagu sedih cenggini bila hati memberontak kat makwe or pakwe dengan harapan dia pujuk balik. Betul kan?. Jangan tipu la... haha... (Aku pun wat cenggini gak.)

Aku pun pernah gak rasa kecewa giler dulu. Baru-baru ni pun rasa kecewa gak sebab cinta kat seorang hamba Allah ni, bertepuk sebelah tangan jek. Sebab yang 1st tu la aku layan sket lagu-lagu kecewa. haha...


Ni cume intro muzik je. Best sebab die bessttt...




Toksah dok tiru gaye bab susahkan diri.