11 June 2012

Cuma minat je.

Tak salah kan kalau aku just minat je?


Ceteka siapa dia ni?? 



Ni plak siapa ye??

Gambar 1st kat atas tu dari movie The Cave of The Golden Rose. Boleh dikatakan jalan cerita agak merepek la. Time tu aku masih sekolah darjah 2 kot kalau tak silap la tahun 1998. Jarang-jarang miss citer ni kat tv2. Miss pun time mak aku suruh masuk tido esok nak sekolah. Tapi bestnye bila setiap pengembaraan tu jumpe batu boleh bercakap la, itik bercakap la, tumbuhan pun boleh cakap. Zaman bodek budak-budak dulu la hehe... Aku suka tengok citer tu sebab nak tengok heroin die jerr. Cantik lak...huhu... =)

Yang 2nd ni plak zaman kegemilangan perniagaan aku maju dalam tahun 2010 masa rakan seperniagaan aku ajak aku tgk wayang kat Square 1 Batu Pahat Johor. Tron Legacy, tengok gune spec 3D tuu... Mula-mula macam tak best & lagi bertambah mengarut, sekali heroin dia muncul daa... Tetibe je mcm excited sket. hahakk..Tapi papehal pun dua-dua movie kat atas ni mmg best. hehe...

( Best sebab heroin dia comel-comel belaka =D )
Perasan tak, macam same je muka diorang kan? Tapi aku takde makwe muke matured camni lagi...haha...


-Sekian-

0 comments: