26 February 2012

Aku Manusia Biasa

Aku manusia biasa sebab aku boleh makan, minum, tidur, pergi jalan-jalan bersiar-siar, & apa sahaja perkara yang manusia lain boleh lakukan. Tapi ada gak benda yang aku takleh wat. Contohnya aku tak boleh bernafas sambil menjelir lidah keluar. (Haa korang wat ea?? hahaha...). Takdelah, aku gurau sebenarnya. Yang betulnya aku tak pandai nak wat skill-skill aksi-aksi pelik macam kat bawah ni.



Haha ni contoh je. Macam-macam karenah sebenarnya yang ada kat muka buku bumi ni. Aku cuma bercerita tentang bakat semulajadi je macam menyanyi, silap mata, silat, jadah ape tah lagi. Seronok sangat kalau dapat tahu apa bakat terpendam. Kalau zaman kanak-kanak dulu, bakat aku pandai mewarna je. Hehe. Ok an?? Minat melukis masa kecik-kecik, tapi sebab bosan melukis, terus lupa bakat melukis. =) Ape bakat yang korang ade ek?? Kongsilah banyak-banyak. Hehe... Sebenarnya manusia ini lah sebaik-baik kejadian seperti yang dirakamkan dalam Al-Quran.

"Sesungguhnya manusia adalah sebaik-baik kejadian".

(Surah At-Tinn : Ayat 4)

Senyum... =)

0 comments: